Een unieke ervaring in Zwolle
Op vrijdag 24 mei zullen twaalf invloedrijke Nederlandse influencers de diversiteit van Hanzestad Zwolle ontdekken en hun ervaringen delen met hun duizenden volgers. Verdeeld over drie themagroepen zullen ze de stad vanuit verschillende invalshoeken ervaren: stad en geschiedenis, culinaire hoogtepunten, en kunst en cultuur.
Een goed georganiseerde dag
Deze bijzondere dag is tot in de puntjes geregeld door Zwolle Marketing, in samenwerking met diverse culturele en culinaire partners van de stad. Dankzij de ogen van instagrammers, reisbloggers en fotografen krijgen volgers een unieke inkijk in het rijke aanbod van Zwolle.
Drie thematische groepen
De influencers gaan de stad ontdekken in groepen, afgestemd op hun interesses en die van hun volgers:
- Stad en Geschiedenis: Bezoeken aan Panorama Hanze en ANNO Stadsmuseum Zwolle.
- Culinaire Hoogtepunten: Een exclusieve blik achter de schermen bij de Librije.
- Kunst & Cultuur: Verkenning van de wijk Assendorp, een fietstaxi tour langs de nieuwe streetart route, Museum de Fundatie en diverse kunstwerken.
De dag wordt afgesloten met een gezamenlijke borrel op de Grote Markt.