Aan het werk in Zwolle, Overijssel als medewerker medische administratie?
In de categorie Administratief/Secretarieel is een vacature vrijgekomen voor de functie van Medewerker Medische Administratie. Je werkt hier in de Overheid/Non-profit branche.
Je kunt per 29-12-2023 beginnen en de einddatum is op 27-02-2024. Je kunt aan de slag met een Vast contract.
Iets voor jou? Solliciteren kan eenvoudig. Tot nu toe hebben 3 mensen gereageerd op de vacature Medewerker Medische Administratie.
Wees er snel bij, zodat je kans maakt op een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek als Medewerker Medische Administratie.
Wat heb je nodig naast een goede motivatie om voor deze baan in aanmerking te komen? Je schoolniveau moet minstens MBO zijn. De functie is voor minimaal 28 uren in de week met een maximale werkweek van 36 uren.
In het kort over deze vacature in Zwolle:
Salaris indicatie | Minimaal 772- 772 |
Werkperiode | 29-12-2023 -27-02-2024 |
Werkuren | 28-36 |
Locatie | Zwolle,Overijssel |
Opleidingsniveau | MBO |
Contracttype | Vast |
Branche | Overheid/Non-profit |
Functietitel | Medisch Administratief Medewerker |
Direct solliciteren | https://www.werkenbijdji.nl/vacature/zorg-welzijn--behandeling/medewerker-medische-administratie-48659 |
Contact opnemen over deze vacature voor meer informatie of om te solliciteren? Dat kan via Dienst Justitiële Inrichtingen door naar het volgende email adres onbekend ter name van onbekend te mailen. Bellen is ook mogelijk via onbekend. Vraag daarbij naar onbekend onbekend.
Zelf je vacature uitzetten via deZwollegids.nl? Neem dan contact met ons op.
Lijkt de vacature Medewerker Medische Administratie in Zwolle iets voor jou? Dan kan je direct solliciteren. De volgende tips kunnen je helpen om de baan als [zb_mp_title] te bemachtigen:
Niet de vacature die je zoekt? Bekijk ook onze andere vacatures in Zwolle.
Laat dit artikel viral gaan in Zwolle, deel het met je vrienden!
Auteur
Vacatures worden verzamelt door de redactie van deZwollegids.nl. Jouw vacature insturen? Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.